יום שלישי, 8 ביוני 2010

הסחת דעת

אם יום אחד תיתקל בשאלה

או שתירצה לחפש איזו תשובה

אז תדע מיד למי תפנה

אל חברך גוגל'קה

גוגל

גוגל

יש לי חבר חכם גוגל

כשרציתי לברר את דרכי החסידה

גוגל הראה לי את השיטות, וכמה סוגים יש של בנות

לפי צבע שיער מסודרות, או גודל חזה

וכולן אוהבות שגומרים להן בפה

גוגל

גוגל

יש לי חבר חכם גוגל

הוא עוזר לי בייעוץ הפסיכולוגי

הוא מחבר אותי עם אמריקאי והודי

היה נחמד כשהיה משעמם במיוחד

ופתאום ראיתי מישהו עושה ביד

גוגל

גוגל

יש לי חבר חכם גוגל

כשיצאתי החוצה סוף סוף מהדירה

ראיתי בחורות וחשבתי בהתחלה

הינה השוטרת, הינה הפקידה

גוגל, איך מתחילים עם בחורה?

אני אוהב לקרוא מאמרים על אומנות

פילוסופיה קיומית ועוד איזה שטות

תגידי מה את עושה אחרי המשמרת?

אמרתי ודמיינתי אותה מתהפכת

"היום קבעתי עם חברה לסרט"

אז מה איכפת לך נצרף גם אותה, אמרתי והוספתי קריצה

גוגל תגיד למה היא נתנה לי סטירה?

גוגל

גוגל

אין לך תשובה אליי גוגל?

גוגל העולם נהיה מנוכר

וכולם מתחבאים מאחורי מסך

גוגל

גוגל אני מכור אלייך כמו לסיגריה טובה

גוגל שלי

גוגלקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה